VALBORG

började med att fira valborg genom att ta sovmorgon till tio och sedan även strunta i idrott och ja även sista lektionen...hmm. jaja bara att inte csn-varningen kommer fram igen!

Har fixat mig lite nu iallafall och ska möta hanna och felicia i gullmars vid 5 och sedan åka till jimmie och hämta lite saker och sedan åker vi med han hem till felix och grillar och förar.
 Sedan blire nog fekke ikväll. wihoo men nu ska jag sminka mig lite, ciauu

 felli och jag efter spanien!

yeah

Kom till felicia nyss från örnsberg och just nu sitter jag och lyssnar på lite britney spears. bäääst. Ska iväg om ett tag till sankt eriksplan och möta jimmie ett litet tag. Sedan ska jag bara hem och äta middag och chilla galet och sova tidigt är bestämt. hihhhhhhhh


onsdag

Nästsista skoldagen, NAJS! min tunnelbana går om tio minuter så får skriva i lite stress.

Idag blire skola, sedan möta syster+kille och dra och sola lite på solarieöarna.
Sedan hem till de och syster ska ge mig lite hjälp med en uppsats jag ska skriva i historia och käka middag med de. Därefter blir det att möta hanna och åka till örnsberg och fixa lite till valborg!
Får se om jag hinner med sedan att gå ut och springa eller något på kvällen. Hey nyttiga tiden, here we come!


wiho

nu ska jag försöka mig på att börja blogga igen! Får se hur det går med den saken... :)


RSS 2.0