my hair

miss my hair :(( aja håret är bättre nu får bli såhär ett tag (är toning så bör bli ljusare) sen blire till frissan och kirra det blondt igen ofcourse!
Idag hade vi chillschema och sen har felicia färgat mitt hår och snart ska jag iväg och träna, spännande. Nu ska jag fixa väskan och dra mig utåt, bild på håret kommer senare typ eller något (:

måndag

Sitter med en inpackning i håret som förhoppningsvis(?) får bort mer utav den skarriga färgen... Börjar typ 11.15 idag, najs skit. Så ska börja fixa mig nu och sen åka mot skolan :) Ja mina planer för dagen har jag ju redan skrivit so no question about that men får se om jag ska till frisör idag eller imorgon, jaja någon dag blire nog. Have a good day people


long inlägg

Har hunnit med mycket idag känner jag, stolt tjej. Nej menblev väckt mig vid 9 och vi drog och övningskörde, körde på riktig väg tillochmed (: Sen drog jag och fikade med felicia, matilda och monique och kom på lite planer. Me like!
Sen kikade jag och felicia runt i affärer och jag köpte hårfärg och mitt hår blev...not okey!

Så imorgon bitti ska jag beställa tid till frisör, har inte bestämt mig om det blir blondt igen men lutar åt det hållet. Sen ska jag iväg och träna vid8tiden, kommer bli skoj nog. Så smile bitch, life doesnt get better.



 Ville ju att mitt hår skulle bli såhär eller ngt ljusare :(

lördag

Mycket har hänt på sistone, livet är lite kasst just nu...Men det kommer gå bättre snart, jag vet det. Senaste dagarna har det varit med skola och träning bara och igår körde man all-in ofcourse, vi fick ju gratis dricka hela kvällen. Var iallafall på krök i högdalen och sen vid 5tiden drog jag till björkhagen. Inte roligt alls just nu, mår ju så galet illa...
Ikväll blir det filmkväll med tjejerna i klassen, perfekt dag skulle aldrig orka ut ikväll ändå känner jag.
Morgondagens planer är att fika med några, sen ska jag lämna/få tillbaks lite saker bara och kanske orkas lite plugg med.
Har kanske planer på att bli brunett imorgon, får se. Alla tycker jag borde vara blondin men vill ha en örändring. Får se om det vågas! Men nu måste jag nog sova lite, tröttis.

ändring; blir nog till att vara hemma ikväll och chilla galet.


onsdag

Var på jobbintervju idag, trodde verkligen att det skulle gå sämst men det gick väldans bra. Jättelätt att prata med han och vi prata om andra saker också och han tyckte jag var så glad så kassa ska det bli i sådanafall för min del, wie.  Han vill allafall att jag ska få jobbet men han måste prata med chefen typ först.
Men hoppas, det ända som kan vara min nackdel är att jag råka säga fel om mitt schema och vilken tid jag slutar ;o damn! Men får se hur det blir, hoppas.

Nu resten av dagen ska jag inte göra något alls, bara ta det lugnt och kanske sova strax(?) känns som att det redan är kväll för mig, blir så när man slutar så tidigt.

 

espania, bussen hem från arlanda, boka resa snart igen ! :D

-

Har verkligen inte orkat blogga på sistone nu när skolan precis har börjat och man har något på g ungefär hela tiden. Men på sistone har det väl mest varit skola, träna, chilla galet och kröka+kompisar. Det är det som hinns med och det räcker nog och klart bloggen kommer lite åt sidan då :) Fredags så var vi först på årstafältet sen en snabbis i gullmars och träffa folk sen krök i tyresö.

Igår så blev det att föra hos fabian och sen dra till långholmen där en massa människor man känner var, trevlans! sen drog vi till en fest i gullmars men var så trött och otaggad så vi drog ganska fort...

Idag ska jag chilla nu och sen ut och springa ett tag i think, har verkligen börjat gilla det. Good girl, sen ikväll ska jag sova hos min syster och vara lite barnvakt

Nej nu blev det ett långt inlägg, tråkigt! Sleeptime, tjoho


school

Igår var första gången vi träffa vår nya klass, lite smått läskigt att börja när alla andra har gått 1 år redan tillsammans. Menmen blir säkert bra!
Råkade somna halv6 igår kväll och vaknade vid 6 imorse, jag kommer få sajkade sovtider känner jag den här terminen. Men vaknade till vid 10 igårkväll faktiskt och jäklar vad mörkt ute det var :O gal1!
Men ska försöka sova lite till nu, pöss


(:

Varit lite dålig på att uppdatera, men har inte riktigt att haft lust att skriva. Söndags så mötte jag upp hanna sen på kvällen och tog en liten fika med henne, nada special hände där så chillkväll bara.

Igår åkte jag till blåsut och mötte syster så hundarna fick leka lite och de ska försöka hitta nytt hem till deras hund ( min lilla älskling :() Ska försöka få mamma låta mig få ta honom men får se hur det går med det...
Sen på kvällen så solade jag och hanna och tog en liten fika again och mötte lite fulla människor, hehe.

Nu ska jag ut med hunden och lite senare ska jag möta angelica och ta en fika med henne, länge sen man träffa henne, so will be fun :) Gud vad det står fika många gånger i det här inlägget ;o jaja Ikväll äre också dags för säsongens första träning, taggad. wiiiiie

 jag och angelica, 1 år sen typ

söndag

känner mig helt sliten idag trots att jag faktiskt(!!) inte drack igår utan tog en fika med hanna :) Skönt att tare lugnt ibland faktiskt fast blev lite svårt att stå emot när det dök upp fester där vi skulle få gratis dricka och hela köret men i made it! woho.
Var hemma vid 1tror jag och sen gick jag ner en snabbis för att möta oskar bara medans de väntade på tbanan. Gick upp väldans tidigt idag, 9 och övningskörde och det gick suuuuuuperbra, höh faktiskt. Stolt tjej, vågade tillocmed gasa den här gången.
 Nu sitter jag och fixar mig och ska iväg sen till min syster eftersom hennes barn fyller 1 år idag så blir lite kalas där.


lördag

Igår på dagen var jag hos syster med min hund och käkade middag där också. Direkt efter det var det raka spåret hem och fixa sig för kvällen. Startade i gröndal och drog därifrån vid 12-1tiden tror jag och därefter åkte runt lite och hamna till slut i örby på fest.
 Vet inte riktigt när vi drog därifrån men vi gick runt fett mycket i hela örby och jag råka dissa min stackars privatchaffis :// oops!
 
Cp var jag igår också kände mig pigg så tänkte gå hem från örby, fattar inte ens varför jag följde alla hem istället för att dra hem själv ;s weird, but thats life!

Nu idag blire nog utgång om vi kirrar ett litet problem! Men ska äta nu, pusshej

over

Lala håller på och gör mig iordning nu och dunkar tila tequila och lady gaga till det, my favourites! Får se om jag ska in till stan eller om jag bara ska träffa syster, mina systrar kan man snacka om allt med, love them.

Trodde vi var bästavänner men tydligen inte, de kan berätta allt för varann och om du känner
så som du gör, betyder det att vi inte är det...Vänner? Ja. Bästa vänner? Nej
tydligen inte.


torsdag

Igår kväll så träffade jag tess och vi chilla bara och träffa lite randomfolk på söder, wihu. Drog till donken och fick gratis hamburgare och träffade på dessie där och snacka med henne ett tag, skön tjej faktiskt. 

idag har jag hunnit med att träna och nu kom mami hem med sallad precis, muums.
 Får se vad som händer sen, ska kanske till ung08 igen och köra amerikans fotboll med några (haha) men får se om det orkas och ikväll blir det antingen utgång eller chillkväll. Inget planerat helt ännu, beror på vilket humör man är på . :)

onsdag

var barnvakt idag åt systerbarn på dagen och skulle efter det egentligen dragit på jobbintervju men blev icke så, hehe. Så drog in till stan med hanna och fikade och kollade runt lite, hitta ett till par skor. me like it. Drog till ung08 också och träffa lite folk dära, wihu :) Ne men ung08a suger, feting tråk där. Enda roliga är amerikansk fotboll ;d
Får se vad som händer ikväll, kanske ska dra in dit igen och träffa några eller så blir det chillkväll idag.

 old pic, systerbarn and moi


miss

Saknar tila tequila på mtv, bästa!



chillis

Ikväll blir det bara till att ta det lugnt och sitter just nu och spelar betapet, very fun.
Så ska bara göra det och kolla på tv ikväll, så blir bra med att vara pigg till imorgon. 
Måste vara hemma mellan 12-14 eftersom vi typ ska få en leverans med hundmat ;s 
 Får se om jag träffar emmy imorgon också. Kanske en sväng med felicia också innan hon åker till estland :( Maybe träffa tove och jenny också, argh får se har alldeles för mycken kansken känns det som. Men får ta dagen som den kommer!

Är lite smånervös, ska på jobbintervju imorgon hih. Inte världens bästa jobb direkt men jaja fkb, i need the money!


tisdag

Sitter här med en liten baby i knäet och nästan halvsover samtidigt. Kom hem 7 imorse och syster kom förbi vid halv11 såhar inte sovit mycket alls. Ska färga hennes hår om typ någon timma och sen blir det sleeptime again.
 
Igår började med en snabbis på donken och sen dra till zinken och chilla lite där med några, sen drog vi runt i hornstull lite och de andra skulle försöka komma in på något ställe typ men jag och felicia drog till huddinge istället. Råkade åka förbi där vi skulle gå av men hade tur och bussen tillbaks kom på en gång nästan.
 Så var vi där och chilla i en liten stuga med några bara och jag och felicia drog till söder vid 5 och köpte frulle och såg på soluppgången. Mysigt!

 gammal bild på oss <3

måndag

Idag har jag varit med syster bara och köpt lite skor och varit hos henne och bara tagit det lugnt.

Sen nu så sitter jag här och är ready to go. eller a har varit det ett tag så har fixat mig lite onödigt mycket, typ löshår(brukar inte ha det!) menmen today it is so. Får se om vi drar till ett hotell och festar eller vad det blir ikväll!


nu mår man toppen

Sitter och degar framför datan fortfarande -.- ska nog ta en dusch och sen sova ska upp tidigt imorgon bitti och ut och springa med min hund.
Ska börja träna igen nu, lite dumt att börja nu kanske när man egentilgen är sjuk men är fett taggad så skiter i pencellin och hur jag mår utan alvedon (mami o papi åkte till det nattöppna apoteket och köpte mer till mig, me like)

Får hoppas det är sol eftersom annars kommer imorgons planer vara helt fail! Men det klart det blir sol, wie :)
Kan inte thai-solen komma till oss eller? Want that


sjuklingx100

haha orkar inte med livet sitter och asgarvar för mig själv hahahaah. pallante asså, ont gör det då också, mina huvudvärkstabletter är slut och börjar göra feting ont nui hela hals+öra, damn!

Mamma och pappa hämtade upp mig imorse och vi åkte och övningskörde och det gick sjukt bra faktiskt, och nu ska vi börja övningsköra lite mer och jag är taggad som fan faktiskt. Tog oss en sväng förbi vegabar och käkade där också och sedan har jag bara sovit resten av dagen, missade tillochmed att kolla på derbyt. Lite pinsamt sådär!


sjuklingAR

sitter hemma hos hanna och kollar lite på mtv på internet. Blev ingen utgång idag heller, allting var bara knas! Fest hos granne men han verka störd i huvudet, najsiga fester långt åt helvete och tråkiga krök nära...jaja lika bra! Hanna ligger typ och sover redan, lite sjukling. Wiewie får se om jag sover här eller om jag åker 2another l8, får se. hih

gr

Har velat fram och tillbaks hela kvällen på om man ska dra ut eller inte.
 Har knarkat alvedon så ibland känner man sig nästan helt okej iallafall.
 
Men bestämde mig för bangarkväll, så jobbigt när folk smsar och säger att det är fester, helt lockande.
haha nej men kör good girl 2night, och ska sleepa tidigt så man är taggad och friskare till imorgon. Me like that iallafall

 thailand hade suttit fint just nu

sjukling

mår värre än ever. Tror det blir hemmakväll för min del idag, bläh var helt taggad till helgen ju... Men kan inte ens köra fkb när jag mår såhär, kan inte gapa/prata, ont i örat, ont i halsen, kan inte svälja.
 
fyyyyy aja käkar pencellin nu så lär ju må bättre redan imorgon, I hope.

 

Lantislivet är nog inget för mig, kröp under staketet ner i diket för att de läskiga kossarna kom emot oss. blä!

lantiZzz

Kom hem igår kväll från gnesta, hade sjukaste oturen där borta känns det som...
På tisdag kväll kom sunti, kristoffer, emil och andreas ner till landet. Bland det dummaste vi gjorde var nog att välja att gå till gnesta eftersom en viss person sa att det endast tar 1 timme att gå, sajk att det gjorde. Vi gick i kanske 3 timmar och vi kom inte ens halvvägs tror jag och vi hade världens tur att vi fick lifta med en tjej tillslut och att vi hittade två randomcyklar på vägen...

Juste skrev ju i måndags att jag började bli förkyld? Men icke var det förkylning, svullna halsmandlar blev det så ska till läkare nu och få lite medicin, wie börjar tröttna på mina pencellinkurer men de vägrar göra något annat åt det -.-.

bilder från landet kommer senare! så ni får hålla ut, wihu


pokerface

lady gaga igår var sjukt najs, hon e så grym! Efter ha sett henne så tycker jag bara att hon är ännu bättre, hennes stil, hennes kläder, mja allt. så bra!

Gick upp vid 10 idag iallafall och håller på och packar, ska till felicias landställe idag.
Vi får skjuts dit och de andra kommer dit imorgon och får åka kommunalt. lalala. Jobbigaste är nog att jag börjar bli sjuk, helst förkyld. jaja fkb vare va...haha!

 grönan wihu


i know u want me

sitter och dunkar musik och väntar på sega hanna, har varit vaken sen 7 imorse och har hunnit med en tripp till uppsala redan! Min älskade hund är nu hemma iallafall, gosii (:  Har inte uppdaterat på ett tag så hm vad har jag gjort på sistone?

Torsdag, mami fyllde år och hade massa folk här, alla drog till en liten restaurang med sjukt god mat sen drog alla tillbaks hit och körde vidare medans jag och min systers pojkvän satte inne i mitt rum och kröka lite smått, aldrig riktigt snackat riktigt med han sådär själv även fast de varit tillsammans i några år ;o

Fredag, fest i älvsjö och lite för mycket av det goda! no comments dära haha, men det var najs iallfall :)

Lördag, var hos syster, drog till årstafältet där det var lite folk men drog vidare och följde la musica och kom till ett sjukt najs ställe! Dj, dansgolv,bar och hela köret! blev stört kul! 

Så idag ska vi till rugbygrejen och sitta i solen och checka in rugbyn sen ska vi till grönan och se på lady gaga. wihu!
Oj väldans långt inlägg blev det nu, hih buuuuuuuuuus


RSS 2.0