Snart juuul

Har inte hunnit uppdatera på någon dag men kan ju berätta allt om min helg nu istället, eller fredag har jag ju redan berättat om.
Men lördag  mötte vi upp alla och drog till le party hos martin, en helt okej kväll får man väl säga.
Sedan sov jag hos min syster och det var den kvällen det.
 
Igår då, jag vakna vid elva och käkade frulle med de och sen åkte vi in till stan ett tag men ingen köpte något.
 Sedan vid 5 var det yoga och efter det åt jag och hanna middag tillsammans. Jävla äckelbrudar som var på donken, men några killar kom dit eftersom de försökte slå oss (men de kunde inte slåss? Att dra i håret, och bitchslapa och sparka var det de kunde göra)


  hittade en bild från typ i början av sommaren(?) jag och felicia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0