helgen går för fort!

Så är det söndag idag igen, gårdagen blev inte riktigt som tänkt eftersom att min systerkom hem lite småsent och folk började dra ifrån allt så vi åkte hem till hanna och bara tog det lugnt och vi var lite trötta efter matchen också. Sen idag har vi käkat och bara chillat hos henne och nu sitter jag här bara.
Morgondagens planer är inget jag längtar till, vill inte. Men hanna ska dra dit med mig, annars fy usch skulle aldrig vågat. Det är typ som vissa har tandläkarskräck fast jag har det för ett annat ställe.
Hm lite svårt att fatta men det är inte meningen att någon ska förstå vart vi ska någonstans. Men efter det ska vi typ till stan tror jag om det hinns med.




Här är 2bilder från i fredags i hammarbysjöstad

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0