nyvaken

lite halvt nyvaken, klockan ringde var tionde minut sen halvfem imorse (till halv7) så trött är man. Slutade kvart i elva idag så riktigt chill har dagen varit förutom lite bråk och sånt här hemma men jaja. men ska börja göra mig ordning strax och hoppas på att felicia är back home snart! Så ska vi dra to le party som är ganska nära och bra, hammarbysjöstad tror jag det va.

Saker och ting är inte likadant längre mellan oss. På ett sätt så saknar jag oss men samtidigt kanske det är dags att gå vidare från varandra och vi kanske helt enkelt inte är samma personer längre. Vi sa att inget skulle komma emellan oss men du svek det för länge sen. Har försökt att förneka det men vi båda vet om det. Det blir kanske bäst såhär även fast jag kommer sakna oss...
Fy blir helt gråtfärdig nu när jag skriver det här men jag kommer verkligen sakna dig men jag har gjort mitt försök så det blir väl bäst såhär iallafall för ett tag... då får du tid med det du verkligen vill göra och jag med mitt...


 hittade en halvgammal pic på mig.


Kommentarer
Postat av: Mickis

hah, bråk.. Jag kommer på stört:P^^

2008-11-21 @ 19:53:40
URL: http://kelas.blogg.se/
Postat av: Mickis

Skönt^^

2008-11-22 @ 11:56:29
URL: http://kelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0