Vem är jag?

Jag kommer från: Sverige
Jag heter:  Emelie
När fyller du år? 3 maj
du om någon just nu? Nej
samlar på: Gjorde när jag va liten
Gröna eller röda äppeln: Gröna oftast
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen oftast
Gillar du golf? Nej?
Vilken tid gick du upp idag? 07.10
Har du sovit i din egna säng inatt? Japp
Har du sovit ensam inatt? Ja där med...
Har du strumpor på dig nu? Jao
Hur svarar du i telefon? Hellu eller Hej det är emelie
Vad ska du göra ikväll? Plugga järnet, har prov imorgon
Vad ska du göra imorgon? Ska till farsta med hanna
Var vill du bo när du blir stor? Utomlands, värme tack!
Är det okej att gråta? Det klart
När grät du senast? I torsdags var det nog
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren
Laddar du ner musik och film från internet? Alltid
Bär du glasögon eller linser? Neup
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Haha nej
Har du piercing? Jao, fyra allt som allt
Har du tatuering? Nej men vill ha/ska skaffa
Vill du gifta dig? Någon gång i livet kanske
Vill du ha barn? Säkert...
Solar du ofta? Händer då och då
Är du bra på att laga mat? Mästerkock!
Gillar du att dansa? Kan hända
Hur vig är du? Inte speciellt
Vilken är din favoritglass? B&J såklart
Tror du på ett liv efter döden? Nej men hoppas kan man
Bor dina föräldrar tillsammans? Yes
Är du morgon eller kvällsmänniska? Lite olika
Vilken ögonfärg har du? Blåa
Vilka hårfärger har du haft? Säg vilken färg jag inte har haft!
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Japp
Är du beroende av något? Aa
Senaste låt du hörde? Inte en aning
Brukar du bädda sängen? Inte vad jag minns
har du kysst någon den sista veckan? Neup
Vem kramade du senast? Linn
Var du glad igår? Nje
Sminkar du dig? Jaa
Känner du dig värdelös? Nej fast ibland kan det hända

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hah, märkte inte att du blogga , men ska läsa den;) Från och med nu^^

2008-11-21 @ 19:20:53
URL: http://kelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0