nu mår man toppen

Sitter och degar framför datan fortfarande -.- ska nog ta en dusch och sen sova ska upp tidigt imorgon bitti och ut och springa med min hund.
Ska börja träna igen nu, lite dumt att börja nu kanske när man egentilgen är sjuk men är fett taggad så skiter i pencellin och hur jag mår utan alvedon (mami o papi åkte till det nattöppna apoteket och köpte mer till mig, me like)

Får hoppas det är sol eftersom annars kommer imorgons planer vara helt fail! Men det klart det blir sol, wie :)
Kan inte thai-solen komma till oss eller? Want that


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Det tycker jag också :)

stackare som är sjuk <3

Kramar

2009-08-09 @ 23:25:56
URL: http://spinnin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0