onsdag

Var på jobbintervju idag, trodde verkligen att det skulle gå sämst men det gick väldans bra. Jättelätt att prata med han och vi prata om andra saker också och han tyckte jag var så glad så kassa ska det bli i sådanafall för min del, wie.  Han vill allafall att jag ska få jobbet men han måste prata med chefen typ först.
Men hoppas, det ända som kan vara min nackdel är att jag råka säga fel om mitt schema och vilken tid jag slutar ;o damn! Men får se hur det blir, hoppas.

Nu resten av dagen ska jag inte göra något alls, bara ta det lugnt och kanske sova strax(?) känns som att det redan är kväll för mig, blir så när man slutar så tidigt.

 

espania, bussen hem från arlanda, boka resa snart igen ! :D

Kommentarer
Postat av: Simon

När ska du till Spanien, och var? :D

2009-08-29 @ 14:17:11
URL: http://pyyfra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0