.

I fredags så mötte jag upp felicia sen och drog till christopher på lite chillkrök bara, men blev lite för mycket (?) mådde lagom bra dagen efter...Så igår vare lite tveksamt på om vi skulle dra ut eller inte men blev att jag och hanna drog till henne och meningen var att vi skulle till enskede på krök lite senare men vi fastna vid tvn och chillade bara istället, för slitna lixx.
Nu sitter jag iaf nere på nedervåningen medans hanna fortfarande sover, blöh börjar bli uttråkad vaknade typ vid 10 men ska väl gå upp och väcka henne snart :)

Hittade den här på hannas data! Helt små (och jag gulhårig) haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad små! :p

2009-07-12 @ 23:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0