fake a smile

Vaknade precis och nu innan jag ska iväg och sola lite i dagens näijZ väder så kan jag berätta knas gårdagen lite snabbt!

Började med att hanna kom hit och vi fixa oss och fixade dricka och sånt, sedan åkte vi efter ett litet snabbmöte till sandsborg på chillkrök, var helt okej :)
Sen vid halv1 tiden(?) så drog jag och hanna oss mot liljeholmen men väl där så stänger de tunnelbanan precis när vi kommer fram och cpalge och oscar som drar dit oss har dragit sig mot söder.

Så fast i liljeholmen står vi och de säger att de ska svänga förbi med taxi och plocka upp oss och köra oss till söder, men efter ett tag ringer de igen och snålar och säger att det kostar 500 extra då och de pallar inte det om vi bara ska hem.

Så feting lacka så träffar vi på emmy och freja som ska mot samma håll som mig, happy!
Vi råkade stå på fel sida av vägen när vi skulle ta nattbuss, ser bussen på andra sidan komma och ruschar över, igenom typ en skog med karborrgrejer, näijs. Men vi missar bussen men får gratistaxi och följer efter bussen som stannat vid ett ljus och hoppar av och knackar på så den öppnar åt oss.
 Kom till slussen sen vare bara rusch till nästa buss och sen home at last!

Det var mitt långa inlägg om gårdagskvällen, haha. Ska iväg nu och sola lite, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0