slitet as usual

Är väldans sliten idag wihu. Igår började med dricka lite medans vi väntade på våran "riktiga" dricka blev lite knas med den men det löste sig bra ändå.
Drog till Liljeholmen på krök och var väl där till runt tolv och sen drog vi till bredäng ännu en gång, najsnajs. Gick och la mig vid 6-7 och vaknade vid 11 så inte så konstigt att jag e så trött kanske, hehe.
Sen idag mötte jag syster och käkade lite lunch på standarsstället vi käkar på, gottiii.

Får se hur jag gör ikväll men lutar väääääldigt mycket åt en chillkväll hemma.

Hm måste fixa mitt armband också, trodde jag hittade mitt armband som försvann igår men såg sen att det inte var mitt...Så måste försöka kolla upp om någon hittat det och kanske va lite snäll och ge tillbaks det andra höhö minns någon som pratade om att den hade tappat bort ett armband också, men minns inte vem...aja bus där tjoho


liljeholmen, felicia, jag, fjortis-emil, tess och sunti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0