long time ago!

Kom hem igår morgon till sverige igen! wie, drog till eriksdalsbadet då igår och sola lite smått och senare så mötte jag hanna och vi gjorde en hemlig sak. tråkigt om folk får veta så synd ! hih
Somnade typ 8 igår så vaknade vid halv5 i morse, very fun.

Men ska ut med hunden nu och ta en lång promenad och låta honom bada lite och sen försöka möta syster och promenera hem med henne. Sen skulle jag och mina systrar luncha idag också, och sen ska jag möta hanna och dra till e-badet och sola lite mer och sen göra hemligt igen tror jag (6)


Kommentarer
Postat av: MALIN NILSSON

fin blogg du har. hoppas du får en bra tisdag :)

2009-06-30 @ 07:44:28
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0