måndag

Varit och badat mestadels av dagen, först sickla med felicia och linn på dagen och sen drog man till e-badet. chills. Är på ganska irreterat humör, skönt att det är träning imorgon då så man kan ta ut sina aggresioner på hanna. Yes!

Nej men imorgon efter skolan ska jag först iväg och försöka kirra spruta inför thailand och sen träning typ(?)
Om det är fint väder på dagen så blir det nog en del solning och badning också såklart.
Blä har en liten uppsats att skriva klart ikväll, very fun! nat

Kommentarer
Postat av: © A N N A » Design, foto, tävlingar! ♥

Behöver din blogg ett lyft?

Vill du ha fler besökare?

Snyggare design?



Tro mig, du får fler läsare med snygg design.

Jag har hjälpt över 70 stycken, och jag vill hjälpa dig med :)

Hör av dig! :]

2009-06-02 @ 00:04:52
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0