så var helgen över...

Har inte hunnit/orkat uppdatera i helgen så får väl skriva lite snabbt om helgen såklart

Fredag: Fixade lite grejer med Felicia sen drog vi och mötte upp lite folk och drog oss till Orminge där det var lite fest på g, lite småläskigt där men det var la okej, på hemvägen blev det tjafs och en kille slog filippa och polisen kom och busen stod stilla ett bra tag. Men hem kom jag iallafall och var hemma ett tag tills jag drog till högdalen och sov där istället.

Lördag: Började jobbet vid halv4 med felicia och serverade på ett bröllop, lite sömn dagen innan+jobba gör en ganska otaggad och trött. Men vi åkte sen till Tess och chillade ett tag men sen bangade jag ur och drog mig till hanna som var helt död från kvällen innan i orminge så åkte till henne och chillade bara sen drog jag mig till högdalen och sov där igen.

Söndag: Mötte basse lite snabbt sen hem till hanna och vi chillade bara, tröttismode.

Grattis bästa, 17 år! :D (jag var sååå först med att säga grattis!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0