tisdag

Bara två prov på förmiddagen sen drog jag och linn och käka sushi, smarr! Sen en snabb tur på götgatsbacken och köpte solglajjs. Me like!
 Mötte upp mamma snabbt och drog och tog spruta inför thailand också så nu är man förberedd.

 Har även hunnit med att möta upp Alex en liten snabbis och gett tillbaks hans keps och nu ska jag om ett tag iväg och möta Flajs och dra mot träningen+mötet därefter. S
en får jag skjuts av papi till min syster där jag ska sova inatt och vara barnvakt, så då kanske jag orkar mig på att göra läxorna! I hope.

 mina (och linns) nya glajjor till sommaren. we like!


Kommentarer
Postat av: frida

söt blogg, kolla gärna in min :)

puss

2009-06-03 @ 08:11:11
URL: http://fridamalmbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken affär är brillorna köpta på? :)

2009-06-04 @ 01:34:41
Postat av: emelie

anonym: De är köpta på Monki :)

2009-06-04 @ 19:10:43
URL: http://mlih.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0