depp-modE

Mötte upp syster igår och tog en promenad till en sjö där våra hundar fick bada och leka lite, mys. Tydligen ska de kanske bort i sommar och då ska jag i sådanafall vara hundvakt=egen lägenhet 1 vecka, me like. Men aja inte gjort mycket alls idag faktiskt, är feeetingtrött och känner för att vara på depphumör och lyssna på sad-music så ska bara tare lugnt ikväll, se på film och musik alltså .
 
Ska upp ganska tidigt imorgon och möta mina systrar och käka lunch och sen träning på kvällen är mina enda planer. Vi får la se vad som händer däremellan får se hur man mår höh...

Sjukt att ettan är över redan egentligen och nästa termin är det tvåan som gäller och en ny skola, skönt att jag och felicia byter tillsammans iallafall :) Halvdagar, here we come!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0