YEEEEEE

Spelade en match idag, lera överallt och inte kul att spela så drog hem efter första matchen. Sen dess har jag hunnit möta Angelica lite snabbt,packat klart och nu är jag barnvakt. Väntar på att pappa ska komma hem med mat snart, superhungrig och godaste blir det såklart=kebab från palmyra!
 
Juste feting irreterad, en snubbe som säger att han ska polisanmäla mig för något jag inte ens har gjort, jaja lycka till för han att anmäla mig. Jag har vittnen för ALLT som hände så no worries.

Ska vara hos hanna kvart i 5 iaf och sen drar vi till arlanda. Mjao men ni får ha det så kul i regniga Sverige så ses vi om 2 veckor, kanske blir något inlägg därifrån. We will see!

 supercool man e

Kommentarer
Postat av: mickis

Vad säger han att du gjort då? xD

(Vilken pruttgubbe)

2009-06-16 @ 12:50:17
URL: http://babydollie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du ha gratis kläder i en mängd olika klädaffärer?

Tryck på länken och registrera dig sedan kan du börja samla ihop poäng som du själv väljer när du vill byta in till presentkort.



http://www.gratismode.se/?c=57742

2009-06-28 @ 18:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0