badbad

Ja ni mitt minne sviker mig ganska ofta och då är bland det första som glömms är bloggen såklart. Men kan skriva lite snabbt om dagarna som gått

Torsdag: chillade hos hanna bara hela kvällen och tog det lugnt
Fredag: först till Christian ett litet tag sedan till Axelsberg på krök
Lördag: Natta hade 18-årsfest!
Söndag: chillade galet med hanna
Måndag: vi pluggade lite hos linn, sen lunch m. syster och sedan hanna
Tisdag: träning
Onsdag: chill stan med linn, köpte biljetter till derbyt!

Sedan nu kan jag skriva lite snabbt om ungefärliga planer av resten av veckan!

Torsdag: DEEERBY!!!!!!
Fredag: festa
Lördag: festa
Söndag: chillination

så det är min vecka lite ungefärligt höhhhh


 eeeken snart. men inte gamla 91orna, saknar fan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0