Utkast: Har inte ...

Har inte kunnat skriva de senaste dagarna för min data har kraschat :(((( och när jag väl får vtag på data så går annat före! Men lovar att börja skriva igen så fort det funkar igen. Promise!  (:

Kan iochförsig berätta lite snabbt om dagarna som varit!
Tisdag, åkte in till stan med mami och köpte lite smink, chinos och leggins bara.
Onsdag, mötte syster och solade, köpte hem mat från thaiwoken och pluggade galet hos henne. duktiga jag!
Torsdag, kunde slutat halv11 men visste inte det så var i skolan till halv2 helt i onödan, åkte till hanna direkt sen och sitter här nu, hih. Senare får jag se om jag ska möta felix lite snabbt för att langa lite cash.
mjao men imorgon är det heeelg, wihuuuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0