wie

Äntligen fungerar min kära data igen, så nu kan jag skriva igen!
Dagen började iallafall med nationella i matteB, fyra timmar långt och jag var väl klar efter ca 3 timmar. Sen megalång lunch så jag, felicia och linn åkte hem till felicia och chillade med lite vattenpipa och även tess kom förbi. Sen tillbaks till skolan och gjorde muntliga delen i nationella engelska. Naijs alla nationella avklarade nu.
 
A nu ska jag chilla ett tag och käka sen antingen gå ut och springa själv eller dra på träning...Får se får se måste hinna plugga till min ig-komplettering imorgon också, ingen sommarskola skare bli här! hih

 en bild jag hitta på min data på hanna hih

Kommentarer
Postat av: hanna

söt bild du valde <3333

2009-05-16 @ 17:20:33
URL: http://hannuis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0