lördag

Ajajaj, har skitont i hela kroppen, speciellt ena benet och min höft. Spelade match igår alltså, vi torska med kanske 4 bollar mot bajen. Stannade i hallen efter med några sen dirr hem till flajs och fixa sig inför kvällen.
 Drog till farsta, och belv där hela kvällen, sen fick man skjuts till tbanan, lyx!

Idag började jag jobbet vid 11 och damn it vad ont man hade i hela kroppen, men vaju bah att work on. Lite extracash tjänade man iallafall, känns bra nu asså. Får se om jag ska ut ikväll verkligen, känner mig lite småseg just nu, och vakna nyss.
Men kanske blir att dra till älvsjö sen om ett tag. Annars blir det nog chillkväll idag, är egentligen mest taggad på det menmen...Hörs imorgon, tjoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0