torsdag

Var ett tag sen jag uppdatera känns det som. I tisdags så kom inte hanna till jobbet, för jag hade glömt bort att jag skulle träffa en efter jobbet, slutade vid 10 och drog mig dit och chilla bah.
Fattar inte hur folk orkar gå i skola som ligger långt bort, tog en kvart extra till skolan och näe usch för långt! Onsdag var det samma sak som dagen innan, skola sen bråttom till jobbet (eller hade inte bråttom på tisdagen, skippade sista lektionen iof) så kom hanna då istället och jag bjussa henne på food.

 Sov typ 4 timmar inatt och fixade mig as usual i morse och var färdig med vantar på och hela köret men mami tyckte inte jag skulle på idrotten i det kalla vädret så somna om dirr! Sen orkade jag en lektion och sket i resten så vare bara att tare lugnt inför träningen. Lite småsjukling :(

Min nya dumma mobil kan jag inte ladda över bilder med, men ska fixa sladd typ i helgen eller något. Plus att mitt vanliga nummer är sajk eftersom jag ska byta från kontant till abbonemang så har tillfälligt nummer, gr.

 Ska duscha nu, tjoho


Kommentarer
Postat av: Walentin

Sweet :)

2009-10-17 @ 01:54:47
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0