updateeeeee

Ojda vad har hänt sen lördags? Mja eller själva lördagen så drog vi först till Älvsjö men vid 1 kanske vi drog vidare till fruängen på annat. najsnajs. Söndagen så hade jag mina småtjejer att träna som vanligt men innan det så var jag i sprallenhallen och kolla på flajs och lottas pojkar som spela, typ en match är 10 min lång. Väldigt nödvändigt, verkligen.
Gjorde inte speciellt mycket mer på söndagen tror jag faktiskt, eller jo träffade hanna och "fikade" i gull. Nästan så jag glömde skriva det.byysss

Måndag mötte jag flajs direkt efter skola och solade sen mötte vi hanna och drog till stan, testade my new jacket faktiskt. Blir nog en sådan i vinter, myys. Sen drog vi hem till mig och tjockade oss med godis och donken+ älskade hem till midgård. Sen på kvällen åkte jag in till stan en snabbis och fixa en liten grej, hehe.

Idag har jag inte gjort något än, eller skola och sovit bara. mhhm sovit 3-4timmar idag på dagen, stört skönt. Ska iväg och träna om typ en timme också, duktiga tjejen.

Superlångt inlägg, wihu. update comes 2morrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0