onsdag

Kom precis hem nu och sitter och äter frukost, var tvungen att åka hem och käka det eftersom oboyen var slut! Men nu är jag iallafall ready for school tror jag börjar om 1 timma, najs.
 Senaste dagarna då;

Måndag så drog jag och felicia och käkade gotti på CBG, nachostallrik mhhhm smarr. :) Därefter ringde jobbet mig och sa att jag skulle jobba så var bara att dra sig till det...Galet vad man blir slut i huvudet av det.

Igår så chillade jag efter skolan och sen mötte feliciaw och solade sen till träning.

Lite snabb uppdate om det inga speciella jag gjort senaste dagarna! Idag däremot tror jag att det blir att plugga bara, måste göra en argumenterande uppsats till söndag så...

Btw. Tror jag ska ta hål i tungan på söndag...Om jag vågar ;O


 




 

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Kela

Haha faan vad cool :p

Det gör ont att ta i tungan, men det äre värt:p

2009-09-24 @ 17:30:44
URL: http://babydollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0