onsdag

Chillish dag i skolan, två korta lektioner typ bara sen köpte jag o felicia massa gott och bänka oss framför tvn och även andra flican kom, <3hem till midgård och hard candy!
Sen när de båda hade dragit så mötte jag oskar och några och fixa lite, och mötte upp min granne för lite snack, länge sen. Vi ska iallafall börja ta upp kontaken har vi bestämt, sounds great i think.

Njae sen har jag inte gjort så mycket mer faktiskt...borde kanske ha gjort matteläxan som egentligen skulle varit inne idag men gör väl den imorgon på lunchen...Dessutom så glömde vi bort att vi hade test i engelskan men gick nog helt okej iallafall. Badbad jag som ska bli duktig med skolan och plugga :(
ahja från och med nu får vi ta det då! Ska verkligen försöka mer i skolan nu, deal.

 ge mig soooooommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0